Zaman Yönetimi Strese Nasıl Etki Eder?
-Zaman yönetimi, zamanı doğru bir şekilde planlamayı ve öncelikleri belirlemeyi gerektirir. Zamanı yanlış planlamak, kişinin zamanını etkili bir şekilde kullanamamasına ve işlerin zamanında tamamlanamamasına neden olarak stres ve endişeye yol açar.
-Zaman yönetiminde başarısız olmak, fazla iş yükü anlamına da gelir. Kişinin görevleri zamanında tamamlayamaması nedeniyle işleri birikir ve yönetilemez hale gelerek kişinin baskı altında hissetmesine neden olur.
-Zamanın doğru yönetilmemesi kişinin işleri ertelemesi ve son dakikaya bırakması sonucunu doğurur. Bu durum, işlerin tamamlanamamasına ve bazen de işlerin aceleye gelmesine neden olabilir. Yaptığı işi hakkıyla tamamlayamamak ve potansiyelini gösterememek kişinin stres seviyesini yükseltir.
Kurumsal Psikolojik Destek ve Danışmanlık Merkezi Konya
Randevu için arayın: 0 850 283 49 09
#ZamanYönetimi #ZamanveStres #Erteleme #ÇalışanDanışmanlığı #Stres #StresYönetimi #KurumsalDanışmanKonya #KurumsalDanışmanlık #EndüstriPsikoloğu #KurumsalPsikolog #PsikolojiPaylaşımları #Perşembe